duminică, 23 septembrie 2012

Cum a început totul...


Evermore
1 New York Times Bestseller! Prima carte din extraordinara serie a lui Alyson Noël... De când un teribil accident a curmat vieţile membrilor familiei ei, Ever poate vedea aure, auzi gândurile oamenilor şi afla întreaga poveste a unui om doar printr-o simplă atingere. încercând cu disperare să îşi înăbuşe abilităţile şi să evite contactul cu oamenii, ea ajunge să fie văzută ca o ciudată la şcoală... dar totul se schimbă în momentul în care îl întâlneşte pe Damen. Damen Auguste este splendid, exotic şi bogat.  Este singurul care poate face să amuţească toate sunetele din capul ei, ţesând o magie atât de intensă încât îi citeşte direct în suflet. Pe măsură ce Ever este atrasă din ce în ce mai adânc în lumea lui plină de mistere şi secrete, ea constată că întrebările sunt mai multe decât răspunsurile. Ea nu ştie cine e el cu adevărat... sau ce e el cu adevărat. Singura ei certitudine e faptul că s-a îndrăgostit de el fără speranţă. 

Prima carte care m-a făcut să citesc aşa... intensiv. Am dat de ea accidental, când mama a primit-o cadou de la o colegă de-a ei. Ce puteam să fac când am văzut-o pe birou? Exact, să văd despre ce e vorba :) .
Şi a fost cartea mea preferată până să îmi înfrâng temerile şi să citesc Twilight şi să văd filmele.
Personal nu am mai lăsat-o din mână. Deloc. Am citit-o într-o zi şi jumătate (făceam ore şi după-amiaza), şi am luat-o şi la şcoală şi le-am arâtat-o fetelor.
Şi oh, despre ce îmi aduce asta amintee :o3 Despre un cuplu drăguţ... dar nu comentez că n-am voie :)).
Ever se îndrăgosteşte de Damen, dar apoi este un nou personaj, Drina, care lasă un mister şi umple cartea de suspans în ultimele capitole. 
Drina este de la început genul de fată perfectă, care poate avea lumea la picioare, ceea ce o face pe Ever să fie foarte sceptică cu privire la prietenia Drinei cu Damon.
Cel mai mult pot spune că mi-a plăcut de Miles şi Haven, prietenii lui Ever, pentru că în acelaşi timp apăreau în fiecare capitol, cu toate că nu erau personaje principale.
Recomand cartea cu mare drag, merită să fie citită de iubitorii de romance şi mister :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu