marți, 2 octombrie 2012

Recenzie - Amurg - de Stephenie Meyer


Isabella Swan nu are parte de prea multa distractie de cand s-a mutat din insorita Arizona in Forks, un orasel in care ploua mai tot timpul. Dar cand se indragosteste de chipesul si misteriosul Edward Cullen, despre care colegii spun ca ar fi... vampir, viata ei ia o intorsatura
total neasteptata! Edward este la randul lui atras de Bella, dar si de mirosul sangelui ei, asa ca fiecare apropiere de iubita lui e in acelasi timp o placere si un chin teribil – daca Edward isi pierde capul pentru o clipa, Bella isi pierde viata...

Indiferent dacă vă vine să credeţi sau nu, eu până în aprilie 2012 am urât Twilight! Dar nu văzusem nici filmele, nu cititsem nici cărţile, nu îmi plăcea pentru simplul fapt că lumea se învârtea în jurul Twilight! Edwrad în sus, Robert Pattinson în jos... bla bla bla.
Asta până într-o seară când stăteam eu cu un ochi pe messenger şi cu altul pe televizor, iar pe Pro TV era filmul Lună Nouă iar eu eram faşcinată de efectele dintre lupta lui Edward cu cei din Volturi. :)) 
Şi aşa am făcut marea greaşeală pe care o regret nespus, adică am văzut filmele înainte de a citi cărţile. Mult mai interesantă cred că era povestea dacă citeam mai întâi şi apoi urmăream filmele. 
Oricum, acum ador Twilight :) Am citit cărţile, (mi-am petrecut tot Paştele cu Bella şi familia Cullen :) ) , m-am uitat la filme şi număr zilele până la premiera Breaking Dawn Part II. 
Şi acum, să trecem la... primul volum :)
Primul volum este, după părerea mea, următorul cel mai interesant după Zori de Zi, dat fiind faptul că arată cum evoluează relaţia Bellei cu Edward încă de la început. 
Bella este atrasă de Edward, îi rosteşte numele în timp ce doarme şi se gândeşte la el. Edward de asemenea este atras de Bella, nu îi poate citi gândurile iar asta îl deranjează foarte mult. 
Cei doi se îndrăgostesc, iar pe la jumătatea cărţii te gândeşti deja: " Mai sunt 150 de pagini. Sigur e plictisitor... Acum totul va fi doar Bella-Edward Edward-Bella." NU! De la jumătatea cărţii deja începe acţiunea propriu - zisă, odată cu venirea clanului nomazilor format din Victoria, James şi Laurent şi cu meciul de baseball al familiei Cullen. 
Iar de aici începe o luptă de-a şoarece şi pisica. :) 

Mie mi-a plăcut foarte mult. Deşi mi-am imaginat personajele ca fiind actorii filmului deja văzut ( de aceea regret eu că am văzut filmele înainte), nu Bella este personajul meu preferat. Bine, se află printre ei, dar cel mai mult eu mă asemănăm cu Alice Cullen. Şi nu mă întrebaţi de ce, dacă aţi citit Twilight tot ce înseamnă Alice Cullen înseamnă şi Bianca . Mă rog, fără văzutul viitorului, dar mi-ar plăcea să am şi puterea asta :)).
Hm, cam atât. Sper că nu am omis niciuna dintre ideile mele :) .
În postul următor voi pune prologul poveştii mele, dar nu ştiu când voi mai posta, am teme multe şi teste iniţiale cam la fiecare materie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu